INTERNSIKRING AS

Internsikring AS er et konsulentfirma innen HMS og kvalitetssikring. Vi startet i 2002 og har siden da blitt en ledende aktør innen vårt fagfelt.

Vi er basert i Bergen, der vi har både salgsavdeling og kundeservice. Selskapet består av 32 motiverte medarbeidere, hvorav den største delen er dedikert til kundeservice, rådgivning og produktutvikling.

Vårt mål er "En tryggere og enklere hverdag" for våre kunder. Dette gjør vi ved å utvikle produkter og løsninger som er enkle for våre kunder å bruke.

Våre kunder er fordelt på ulike bransjer som bygg og anlegg, borettslag, detaljhandel, IK-mat, m.m. Over 17 500 bedrifter har valgt å bruke oss som samarbeidspartner.

Internsikring AS er et stabilt og trygt selskap og har siden oppstarten hatt en jevn vekst og solide regnskapstall.

Norges beste kundeservice – På 6 språk

Kontakt

17

Års erfaring

32

Dyktige medarbeidere

18.537

Kunder

17

Bransjer

Har dere en egen app?

Vi har tatt en grundig vurdering og har per nå valgt å ikke lage en app, men heller en mobilversjon. Det er flere gode grunner til det. Blant annet er dette for å spare telefonen din for plass, ikke bare med tanke på lagringskapasitet som selve appen tar, men da særlig for alle filer, bilder, tegninger etc som lagres i prosjektet og som etter hvert vil ta vesentlig med kapasitet fra din telefon. En app må i tillegg oppdateres jevnlig, men med en mobilversjon vil du alltid ha siste oppdaterte utgave av systemet, samtidig som vi til en hver tid sørger for at alle funksjoner fungerer som de skal. Mobilversjonen vår lagres med vårt ikon på din telefon, så for alle praktiske formål er det også like enkelt som å starte en app.

Har dere bindingstid på Touch systemet dere leverer?

Nei, vi opererer ikke med bindingstid da det ikke vil ha noen hensikt for oss å tvinge våre kunder til å bli værende om de mot formodning skulle ønske å avslutte samarbeidet. Vår aller viktigste jobb som KS/HMS leverandør er å sørge for å tilpasse systemet og sørge for at våre kunder tar det aktivt i bruk for en mer effektiv, lønnsom og tryggere hverdag. Vi bruker derfor mye tid og ressurser i starten av samarbeidet for å få våre kunder riktig ut av oppstart og vi leverer 12 måneders løpende avtaler med 3 måneder oppsigelsesfrist . Vår statistikk viser at kun rundt 2-3 % av våre kunder avslutter årlig samarbeidet grunnet overgang til andre leverandører, dette er meget lave tall og noe vi naturligvis er svært stolte av.

Er det en egen årlig revisjon av HMS-prosedyrer inkludert i den årlige prisen?

Vi har med vilje valgt en svært enkel og oversiktlig prisstruktur og i våre lisenser er den lovpålagte årlige ekstern revisjon av HMS og styringsprosedyrer inkludert. Det koster deg derfor ingenting ekstra og vi kontakter deg når tiden er inne for revisjon. Support fra våre dyktige kundekonsulenter er også inkludert i lisensen. Ingen skjulte kostnader, oversiktlig for oss og oversiktlig for deg.

Tilbyr dere hjelp med sentral godkjenning og tilsyn?

Ja, det gjør vi gjerne om du ønsker. Som leverandør av styringssystem er det naturlig at vi bistår våre kunder med administrative oppgaver og søknad om Sentral Godkjenning og tilssynssaker får vi hyppige forespørsler om. Viktig å bemerke er at søknad om Sentral Godkjenning kan du naturligvis formulere og sende inn på egenhånd, og du trenger ikke i utgangspunktet betale en tredjepart for å gjøre dette. Samtidig er det i en hektisk hverdag utfordrende for svært mange å finne tid og energi til å ta fatt på denne søknaden selv og en stor del av vår kundegruppe ønsker derfor at vi tar hånd om søknad og re-godkjenning av Sentral Godkjenning, til gjengjeld også for en meget hyggelig pris.
Som systemleverandør er vi også behjelpelig i tilsynssaker i forhold til å vise frem all relevant dokumentasjon for å sørge for at tilsynet går smertefritt. Bistand i tilsynssaker avtales fra gang til gang og utføres av våre dyktige kundekonsulenter til avtalt pris.