INTERNSIKRING AS

Internsikring AS er et konsulentfirma innen HMS og kvalitetssikring. Vi startet i 2002 og har siden da blitt en ledende aktør innen vårt fagfelt.

Vi er basert i Bergen, der vi har både salgsavdeling og kundeservice. Selskapet består av 32 motiverte medarbeidere, hvorav den største delen er dedikert til kundeservice, rådgivning og produktutvikling.

Vårt mål er "En tryggere og enklere hverdag" for våre kunder. Dette gjør vi ved å utvikle produkter og løsninger som er enkle for våre kunder å bruke.

Våre kunder er fordelt på ulike bransjer som bygg og anlegg, borettslag, detaljhandel, IK-mat, m.m. Over 17 500 bedrifter har valgt å bruke oss som samarbeidspartner.

Internsikring AS er et stabilt og trygt selskap og har siden oppstarten hatt en jevn vekst og solide regnskapstall.

Norges beste kundeservice – På 6 språk

Kontakt

17

Års erfaring

32

Dyktige medarbeidere

18.537

Kunder

17

Bransjer

Har dere en app?

Vi har etter nøye vurdering valgt å ikke lage en app, men en mobilversjon. Dette for å spare telefonen din for plass med tanke på lagringskapasitet som appen tar, og alle filer, bilder, tegninger etc som lagres i hvert enkelt prosjekt. En app krever i tillegg jevnlig oppdatering, mens en mobilversjon vil alltid være oppdatert. Mobilversjonen vår lagres med vårt ikon på din telefon, så den er like enkel å starte som en app.

Har dere bindingstid på Touch systemet dere leverer?

Nei, vi har ikke bindingstid da vi ikke ønsker å tvinge våre kunder til å bli værende om de mot formodning skulle ønske å avslutte samarbeidet. Vår viktigste jobb som KS/HMS-leverandør er å sørge for å tilpasse systemet og sørge for at våre kunder tar det aktivt i bruk for en mer effektiv, lønnsom og tryggere hverdag. Vi bruker derfor mye tid og ressurser for å få våre kunder til å lære seg å ta i bruk systemet og vi leverer 12 måneders løpende avtaler med 3 måneder oppsigelsesfrist. Vår statistikk viser at kun et fåtall av våre kunder avslutter årlig samarbeidet grunnet overgang til andre leverandører.

Er systemet modulbasert?

Nei, vi har valgt en enkel og oversiktlig struktur på vårt system. Når du først har fått tilgang til systemet så har du tilgang til alle funksjoner, ingen skjulte moduler, enkelt og oversiktlig for deg.

Tilbyr dere hjelp med sentral godkjenning og tilsyn?

Som leverandør av styringssystem er det naturlig at vi bistår våre kunder med søknad om sentral godkjenning og tilsyn. Søknad om sentral godkjenning kan du naturligvis formulere og sende inn på egenhånd, og du trenger ikke å betale et konsulentfirma for å gjøre dette. I en hektisk hverdag kan det være utfordrende for svært mange å finne tid og energi til å ta fatt på denne søknaden selv og en stor del av våre kunder ønsker derfor at vi tar hånd om søknad og fornying av sentral godkjenning, til en overkommelig pris. Når det gjelder tilsyn er vi behjelpelig med å finne frem all relevant dokumentasjon og for å sørge for at tilsynet går smertefritt. Dette tar vi selvsagt ikke ekstra betalt for.