Sentral godkjenning

Sentral godkjenning

Våre medarbeidere har lang erfaring med Sentral godkjenning og hjelper deg gjennom hele prosessen, fra start til godkjent søknad. Vi følger deg opp og sørger for at du får best mulig sjanse til å få godkjent din søknad.

  • Tiltaksklasse 1, 2 og 3
  • Alltid oppdatert på nye lover og regler!
  • 19 års erfaring

Alle bedrifter som utfører søknadspliktig arbeid etter plan- og bygningsloven bør ha en godkjenning. Det stilles flere og strengere krav til bedrifter som ønsker sentral godkjenning.

Internsikring AS hjelper din bedrift med å utarbeide søknad om sentral godkjenning til Direktoratet for byggkvalitet (DiBK). Vi kan bistå både ved førstegangssøknad, fornyelse, oppgradering og ved endring av eksisterende godkjenning.

Vi kan tilby følgende:

  • Bistand til utfylling
  • Oppsett av søknaden og vedlegg som skal sendes til DiBK
  • Oppfølging og kontakt med DiBK, samt bistand til å klage dersom det finnes grunnlag for det
  • Solid erfaring og bred kompetanse

Prosess

Søknaden sendes via Direktoratet for Byggkvalitet sitt nettbaserte søknadssystem og du vil til enhver tid ha mulighet til å logge deg på og se status i søknadsprosessen. Du vil selv stå som kontaktperson og får svaret fra DiBK sendt direkte til din e-post.

Når et foretak i dag er sentralt godkjent, betyr det at bedriftens samlede kompetanse og praksis er nøye gjennomgått av saksbehandlere hos Direktoratet for Byggkvalitet.

Når en sentral godkjenning foreligger, vil den gjelde i alle landets kommuner i 3 år.

Gå gjerne inn på vår side www.sentralgodkjenning.no for mer informasjon om Sentral godkjenning.

Vi tilbyr

  • Tiltaksklasse 1
  • Tiltaksklasse 2
  • Tiltaksklasse 3
  • Førstegangssøknad
  • Fornying
  • Oppgradering / endring av godkjenning

Fakta

  • 19 års erfaring
  • Alltid oppdatert på nye lover og regler

Kan du få Sentral godkjenning?

Fyll ut skjemaet for å se om du kan få Sentral godkjenning.